17/04/2026
Husk! Tilmelding til en dejlig forårstur med Billund Kunstforening senest 20. april:
“EN LØRDAG I APRIL
Lørdagstur til Bogense
25. april 2026
Lørdag den 25. april 2026 arrangerer Billund Kunstforening en kør-sammen-tur til spændende Bogense.
Så sæt endelig et stort X i kalenderen.
Vi skal besøge Galleri Knægt, som har spændende udstillinger med bl.a. Ricardo Recio, Kjeld Duch og Peter Christophersen og meget mere. Derefter besøger en upcoming kunstner Laura Windfeld-Høeberg hjemme i sit eget atelier. Vi slutter af på Østre Mole (havnen) og ser fejringen af Verner Pantons 100-års fødsel. Han er født på Nordfyn og han fejres med en stor udendørs fotoudstilling. Nede på havnen er der reserveret plads på Café Den Gamle Havn til eftermiddagskaffe og måske en is!
Plan:
Kl. 9 Afgang fra P-pladsen Idrætscentret. Vi samles i bilerne og splejser til benzinen. Ca. 50 kr. pr.
person.
Kl. 10.30 Galleri Knægt, Østergade 9, 5400 Bogense
Rundvisning i galleriet.
Kl. 12 ca. Spisning i Galleri Knægt af vores medbragte madpakker og drikke.
Kl. 13.15 Kunstnerbesøg hos Laura Windfeld-Høeberg, Kirkestræde 4B, Bogense
Kl. 14.30 Kaffe, øl eller is på Café Den Gamle Havn. Derefter gåtur langs Østre Mole, hvor Verner Pantons fotoudstilling er.
Kl. 16 Kører hjemad mod Billund
17.30 ca. Hjemme i Billund
Pris:Det koster ikke noget – dog splejser man til benzinen (ca.50 kr.) og resten er egenbetaling. Gratis entréer.
Husk! Madpakke og drikke til frokosten.
For at vide, hvor mange der ønsker at deltage på denne tur, skal der ske tilmelding på [email protected] senest mandag den 20. april 2026.
Skriv også gerne, hvis du kan køre til Bogense i egen bil.
Tag gerne ægtefællen, naboen eller en god ven med, for turen er også for ikke-medlemmer.
De bedste forårshilsener fra Bestyrelsen”