17/06/2026
𝐕𝐈 𝐇𝐎𝐋𝐃𝐄𝐑 𝐉𝐔𝐋𝐄𝐌𝐀𝐑𝐊𝐄𝐃 𝐈𝐆𝐄𝐍 𝐈 Å𝐑! ❤️🔥
I er mange, der løbende har spurgt - og fået et meget svævende svar retur… Men vi har haft brug for lige at lande i det hele som en lille familie og ikke love os hen til for meget. Tusind tak for jeres forståelse for det 🤎
Men! Nu er vi klar: Vi håber, at I igen har lyst til at holde julemarked med os? 🥰
𝘒𝘳𝘢𝘮 𝘧𝘳𝘢 𝘰𝘴 𝘵𝘳𝘦 🤎
👉🏻 Læs mere på begivenheden her og tryk 'interesseret/deltager' for løbende opdateringer: https://fb.me/e/6YP8SgxSZ
--------
𝐋𝐞𝐣𝐞 𝐚𝐟 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝:
Vi vil elske at se dine hjemme-sysler på markedet 🧷⚒️ Har du lyst til at ansøge om en stand, vil vi anbefale at følge med på Instagram eller Facebook. Ansøgningen åbner d. 24/6, yderligere info følger samme dag 🎄