12/04/2022
Hallo iedereen! We kregen vanochtend, bijzonder vroeg!, een berichtje uit... de Calle Alegria, Puerto Rico! Rosa Gonzalez antwoordde op de vorige post (de foto van de postkaart, klik op 'toon nieuwste commentaren') met volgende boodschap (of zie screenshot):
"Muy felicidades de recibir este detalle tan especial. Es un gesto que valoramos y que nos gratifica responder. Estamos muy emocionados. Estamos haciendo todas las gestiones para responder lo antes posible" -- "We zijn erg blij met zo'n bijzonder geschenk. Het is een gebaar dat wij op prijs stellen en waarop we graag reageren. We zijn erg ontroerd. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren"
Ik antwoordde met (naar het Spaans vertaald): Hallo Rosa, dankjewel voor je bericht! Wij zijn heel blij dat ons kaartje is toegekomen en goed ontvangen! Niet elke kaartje wordt beantwoord dus maakt jullie boodschap ons heel gelukkig! Veel groeten en dankjewel!
Ik kon het niet eerder posten, maar ik loop ondertussen toch al de hele dag met een smile op m'n gezicht - hopelijk kan dit ook een beetje jullie dag maken? Ik ben alvast dankbaar, het is ons toch maar gelukt om met iemand uit het verre Puerto Rico in contact te komen. Dankjewel iedereen om mee te doen, awesome! 😊