17/06/2026
Het Groot Internationaal Staatsorkest van Genk kwam, zag en overwon in C-mine.
De apotheose van een prachtig parcours dat we samen aflegden met Universiteit Hasselt, B-Classic, Stad Genk, Bert Peyffers, SUNA, Gregory Frateur, Fred Gata en MC Stijn Meuris. Een verhaal van muziek, ontmoeting, migratie, vriendschap, kleurrijke instrumenten en vooral véél speelplezier.
Merci aan alle muzikanten en technici om dit samen waar te maken. En merci aan alle staatsburgers voor het enthousiasme, de warme reacties en twee volle zalen. ❤️
Lees er alles over via b-classic.be/nl/productie/staatsorkestgenk
Next up: die audiëntie bij de koning? 👑😉
🎥 Video door Acidpress