30/05/2026
Vorig jaar interviewde Lisa de Colombiaanse zangeres Marta Gómez. Ze hadden het over Colombia, over oorlog en verlangen naar vrede, over de warmte en rijkdom van de Latijns-Amerikaanse regio en over vlucht en migratie. Je kan het interview nu lezen op mo.be!
‘Zangeres Marta Gómez verheft vanuit Barcelona haar stem voor vrede, voor de bijzondere spirit van ‘‘haar’’ Latijns-Amerika en voor haar thuisland Colombia. ‘Het is zo belangrijk om te kunnen uitspreken wat er is gebeurd. Er is geen vrede, maar er is tenminste een proces.’’
https://www.mo.be/interview/zangeres-marta-gomez-we-leven-in-moeilijke-tijden-maar-we-moeten-blijven-zingen
Zingen voor vrede is aanstekelijk, eraan bouwen ook, merkt de Colombiaanse zangeres Marta Gómez.