08/06/2026
Äntligen!
Vi firade, lite försenat, Jens Kristensens födelsedag. Vi var på Steam Hotel i Västerås i går. Det badades, både i pool och i bastu på eftermiddagen. På kvällen åt vi en väldigt god tre-rätters middag. Det var i det närmaste ett under att vi lyckades samla alla samtidigt på en och samma plats, bandet, respektive samt vänner. Tack Siv & Tony för att ni höll i trådarna så att det blev av. Det blev ett minne att bevara. Hoppas det blir fler träffar av det här slaget.
Tack säger vi Peppe & Lisa.