25/05/2020
Hei, alle pirater!
På grunn av Korona-situasjonen blir det dessverre ingen forestilling i Piratbukta i sommer. Vi var godt i gang med planleggingen og gledet oss til å få besøk av både store og små sjørøvere, men det tar lang tid å skape en forestilling som Piratbukta og på grunn av all usikkerheten som har versert de siste månedene har vi ikke lenger tid eller mulighet til å tilby en forestilling av den kvaliteten vi ønsker å gi dere.
Derfor krysser vi fingrene for forestilling i 2021 og gir dere en liten smakebit på det som skulle blitt årets forestilling: "Piratbukta - Tåkefyrstens tokt!"
Foto: Trond Andersen