Sorry geng apex akan live pada bulan depan sbb tengah training untuk tournament inshaAllah bulan depan apex akan start live ‼️ thankyou sapa sapa yg dah support apex dan inshaAllah bulan depan kita ada face cam geng so stay tuned ‼️ Bulan depan inshaAllah kita ada give away geng ? So get ready ‼️ berkemungkinan headphone or uc so get ready guys untuk follower apex sahaja ‼️
10/09/2020
Rawrrr buaya mengganas ‼️ Vdeo pendek sahaja ‼️
08/09/2020
Soon ‼️ stay tuned geng ‼️ Thankyou sapa sapa dah support aku untuk jd streamer inshaAllah next month ada facecam apa semua ‼️Support aku like and share laa guys 🤍
Be the first to know and let us send you an email when ApexImba.Tv posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.