NgekTsai Army

NgekTsai Army Ikon Gigi Sarawak
Ikon Anti Dadah Sarawak
-A Bee šŸ Mind my own business, make my own honey, and sting people when necessary.

First run event aku. 🤣Sekali sekala join fun run, selalu single run kedirik jak, not bad. Hadir sebagai Ikon Gigi Jabata...
11/07/2026

First run event aku. 🤣
Sekali sekala join fun run, selalu single run kedirik jak, not bad. Hadir sebagai Ikon Gigi Jabatan Pergigian Sarawak turun padang sama2 memberik sokongan kepada majlis Kuching Dental Fun Run sempena Minggu Promosi Kesihatan Pergigian. Aku ngambik 5km alhamdulillah kacang 🤣. Tahniah semua!
Sama2 kita jaga kesihatan oral, jangan kemaik2, gosok n floss gigi kitak, jangan mulut bebau k, baruk yakin senyum n kelaka depan orang… šŸ˜Ž ko tek belacan??




's home at   is looking beautiful. As a HSL spokesperson, he upgraded from his home at Samariang Aman 2.He worked with u...
02/07/2026

's home at is looking beautiful. As a HSL spokesperson, he upgraded from his home at Samariang Aman 2.

He worked with us and his other clients — Kindo Interior Design, Lavizo & Bedding, and The Fine Lock Shop — to bring the home together.

Congratulations, . It's a beautiful home, and you've made great use of the garden and the high ceilings. We love it.

25/06/2026

Finally after 10 tahun makei produk muka Dermalogica Malaysia akhirnya kami collaborate. Seriously orang slalu nanyak aku makei apa produk muka bila berjumpa n bergambar. 41 cuma nombor, usia wajah saya adalah 21 tahun! Haha~ Now you know my secret~

24/06/2026

Kesah nang bena berlaku… orang s*k tauk apa2 kenak hina… tapi bagus juak s*k tauk, bahagia bah. Tak payah explain yourself to people that dont matter… just hidup… dengan tenang, bahagia dan gembira… barulah awet muda! Haha…
Tapi nak, ktk org rasa rumah si penganok tadik ya acak s*k ooo? Mulut lebeh judge urang, bukan selera nya lah. Kakya tek orang nak dianok ya tek selera s*k ngan nya ooo? Cek2 nya diam lam rumah serupa reban. Hahahaha.



28/05/2026

Selagik kita ada orang tua, mbak lah sidak ke sitok, menikmati pembangunan… Biar sidak rasa nikmat yang sidak s*k dapat masa mudak dolok, biar sidak berbukak cerita zaman dolok pakei pengajaran kita orang yang lebih mudak… semoga umo panjang, kita rasa pembangunan Sarawak yang lain… amin…




28/04/2026

Salam perey!
Zaman kinek s*k kedak zaman dolok oi. Semua2 merlu duit. Sebab ya ada orang nipu duit orang lain, sidak sekda pemandei lain kecuali nipu duit orang, kakya molah fitnah nak? Sila masok jail please! Haha melalut. Ko ingat nikah anak dara orang ya kedak ngintu burong tekuko? Berik abok berik aek dah setel. Lagik nginang pusak, duit lam poket mok bekepok, apa lagik anak manusia. Wujud nemiak2 tuarija nok seloar dalam agik beli tiktok jenama Hello makei duit mak bapak sekoh nak berumah tanggak. Bukan nemiak ajak, urang tua bigik pun ada gia! Ehhhh x ku betah. Tang carik keja duit dimpun beli apa nok patut k ngidup anak orang mun dah kenja gilak ya.
Sabila dah ada rumah, baruklah kita contact Kindo Interior Design! Polah kabinet acak2 pakei bini kita, tinggi 12 kaki ampoh k baju tudong bini. 🤣 Molah kabinet, memang sekda brand lain nok dapat ku cayak kecuali Kindo Interior Design! Surrrr~ wasap sidak kinek di nombor 017-820 7017 untuk quotation! Dadidu~



ps : Monyeng dapat dipadat dalam kabinet 12 kaki ya.

Address

Lot 85, Kayan Land District, Pangkalan Amo-Tebedu Link Road Tebedu
Serian
94760

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when NgekTsai Army posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Establishment

Send a message to NgekTsai Army:

Shortcuts

Share