ainaabeauty.bellaa

  • Home
  • ainaabeauty.bellaa

ainaabeauty.bellaa Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from ainaabeauty.bellaa, .

21/07/2021

please jangan cepat down disebabkan mulut orang, disebabkan takde sales, disebabkan banyak sangat alasan. teruskan je insyaAllah you boleh berjaya 😊

assalamualaikum sahabat sahabat bella semua ❤️ macam mana hari ni ? btw selamat hari raya aidiladha dari bella 🌸 segala ...
20/07/2021

assalamualaikum sahabat sahabat bella semua ❤️ macam mana hari ni ? btw selamat hari raya aidiladha dari bella 🌸 segala salah silap saya harap dimaafkan ya 🥰

04/07/2021

BARU NAK START BUAT SKINCARE ROUTINE?

ok ni adalah antara permulaan la. act banyak lagi tapi nanti bella akan buat part 2. apa apa pun minum air tu paling paling penting. BUKAN AIR MANIS YA!! hehe air masak tauuu 🤪

30/05/2021

memang la semua dah okay tapi kalau awak hari hari tak cukup tidur pun salah satu punca masalah skin jugak. kalau selalu makan benda manis pun satu hal jugak

so bawak bawak lah berubah kalau taknak jerawat tu datang 🤣

30/05/2021

bella pernah dapat soalan yang macam ni. dan jawapannya tak boleh. yang sunscreen tu nak pakai malam kenapa? malam kan takde cahaya matahari. sunscreen untuk protect skin kita dari cahaya matahari 👍🏻

yang scrub masa muka breakout pun tak boleh jugak sebab scrub ni texture dia kasar. risau nanti jerawat awak luka. apa apa pun tunggu muka dah takde jerawat, waktu tu awak nak scrub pun dah boleh dah. yang penting, 2 kali seminggu saja okayy. takmo lebih lebih 😡😝

30/05/2021

kadang kadang tu tak sabar nak keluar sampai terlupa nak apply sunscreen? hahaha bella pun pernah jugak jadi macam tu. nak cepat sangat lepastu baru teringat yang skin ni takde protection pulak.

maka berlari la saya patah balik 🤣

selamat berpuasa 👋🏻 maaf andai ada salah silap 😊 bulan penuh keberkatan ☺️
12/04/2021

selamat berpuasa 👋🏻 maaf andai ada salah silap 😊 bulan penuh keberkatan ☺️

15/03/2021

birthday 9/3 tapi semalam baru celebrate 🤣 okay la happy birthday to me and happy birthday jugak sesiapa yang lahir bulan 3 😘

hi hi ☺️bella tengok sekarang ramai yang down. just nak ingatkan jangan down lama lama tau. ambik la masa untuk rehat se...
10/03/2021

hi hi ☺️

bella tengok sekarang ramai yang down. just nak ingatkan jangan down lama lama tau. ambik la masa untuk rehat sekejap tapi bukan berhenti ya.

rehatkan otak dan badan yang dah penat tu. insyaAllah nanti lepastu semangat awak akan lebih kuat. trust me 😉

01/03/2021

BULAN BARU 🌹

kata kata tu satu doa. maka selalu lah berdoa. rajinkan bersedekah dan solat awal waktu ❤️

Address


Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ainaabeauty.bellaa posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

  • Want your establishment to be the top-listed Arts & Entertainment?

Share