Don AliHaj

Don AliHaj Orang Pahang baru dapat main game. Kecik kecik kena marah mak, sentuh PC tak dapat. Mak suruh belajar. Sekarang dapat beli PC nak main game.

Enjoy the Stream Boss....

StreamElements: https://streamelements.com/ali-hajgamingx/tip

Terima kasih kepada semua yang hadir Iftar   untuk tahun 2022 😃.Selamat Hari Raya semua dari Kami.
24/04/2022

Terima kasih kepada semua yang hadir Iftar untuk tahun 2022 😃.

Selamat Hari Raya semua dari Kami.

Bila .nft share story, aku screenshot post sini buat kenangan. 😃
03/03/2022

Bila .nft share story, aku screenshot post sini buat kenangan. 😃


Alhamdulillah, berakhir family day Batalion yg penuh bermakna. Ikatan persahabatan makin erat, tengok anak2 bermain bers...
08/02/2022

Alhamdulillah, berakhir family day Batalion yg penuh bermakna. Ikatan persahabatan makin erat, tengok anak2 bermain bersama melengkapi keindahan 🙂.

Ribuan terima kasih kepada Nasrul Nsbma, Mohd Hafiz dan abg Niejang TwinArch⁨ yang sudah bertungkus lumus menjayakan family day batalion yang sangat bermakna. Terima kasih personally to abg Niejang yng dah menjemput kami semua ke rumah dan menjamah dgn hidangan. Terima kasih. Tak lupa juga Special thanks to Designer kami Mohamad Hafiz yang dalam diam membantu untuk menjayakan Majlis 😃

Ribuan terima kasih juga kepada Batalion Streamers Tok Jalak Gaming, JANG, SR22 gaming, OHLala Gaming yg sudi memeriahkan lagi suasana, dtg dari jauh, bersengkang mata demi jalinan persahabatan.

Tak lupa juga ribuan terima kasih kepada sahabat2, Akira Toriyama Konggouro dan family, Chip Junior dan family, Fadhil Apai dan family, EsiracGaming dan family yang bersama menambahkan lagi selitan kenangan.

Ini yg pertama dan juga bukan yg terakhir. Insyaallah, akan ada lagi hari2 yg meriah seperti ini in future.

Sekali ribuan terima kasih dan mohon maaf jika sepanjang hari ada terkasar bahasa dan mohon maaf juga jika ada kekurangan dr diri sy sendiri.






08/01/2022

Assalamualaikum semua. Giveaway update:

Semua yang post sy dah postkan ya minggu lepas dan yg by hand, nt kita setkan time lepak2 kupi2.

Kepada yg menang baju:

Muhamad Faizal
Muhamad Ahmas

Sila PM size baju dan Gamer Tag ya 😃

SAYA SHARE SEKALI LAGI NAMA YANG TELAH KITA REKOD SEBELUM INI YA. 😃😃
30/12/2021

SAYA SHARE SEKALI LAGI NAMA YANG TELAH KITA REKOD SEBELUM INI YA. 😃😃

IT'S TIME. GIVEAWAY HUJUNG TAHUN. ADA BEBERAPA HADIAH LAGI YANG KITA AKAN URUSKAN DAN BERIKAN KEPADA SEMUA.

NAMA SEPERTI DIBAWAH INI TELAH SY RECORDKAN BERDASARKAN YANG TELAH ADA DALAM SUPPORTER LIST. JADI, MAKE SURE ANDA ADA DALAM LIVE MASA GIVEAWAY.

PEMENANG GIVEWAY AKAN DIUMUMKAN DALAM LIVE. BAWAH INI ADALAH NAMA YANG TELAH DICATIT DAN LAYAK UNTUK GIVEAWAY.

GIVEAWAY AKAN DIUMUMKAN SETELAH FINALISATION DONE. NANTI DAN SABAR, SUPAYA HADIAH2 YANG DEBERIKAN BERKUALITI 😁

KITA AKAN BERIKAN MENGIKUT CATEGORY. (KITA AKAN UMUMKAN YANG NI NANTI) MAKIN TINGGI CATERGORY MAKIN SYOK BARANG DIA.

TOTAL HADIAH AKAN ADA 40 SEMUANYA (30 SUPPORTER + 10 VIEWERS BERTUAH) BIASANYA AKAN ADA TAMBAHAN UNTUK VIEWERS, JIKA MALAM DIGERAKKAN HATI UNTUK TAMBAH, KITA AKAN TAMBAH. SEKIAN TERIMA KASIH.

SUPPORTERS
Niejang Twinarch
Mohd Hafiz
Mohamad Hafiz
Nasrul Nsbma

JANG
Tok.Jalak Gaming
SR22 Gaming
Alim Tikus X Gaming
Ohlala Gaming

Akira Toriyama
Chip Junior

Adinda Ayin Comot
Norzuriha Mohd Rosly

Saiful Azizi
Gibson Isa
Muhamad Ridzuan
Azhan Hamidi Ayub
Fadzlee Yatim
Awiera Mimiey
Zulkaramiahmad Zul
Hariz Arez
Netroz Lou
Abdullah Bin Harun Atan
Mohd Husaini Awon
Awang Abdul Hadi
Mohamad Syafiz Syahadan
Pelangi Unggu
Faizal Rhole
Khan Shaq
Nizam Joperi

Save the date: 31th Dec 21GIVEAWAY TIME BOI.. ESOK JAM 8.30PM SAMPAI TENGAH MALAM. INI ADALAH HADIAH-HADIAH YANG AKAN DI...
30/12/2021

Save the date: 31th Dec 21

GIVEAWAY TIME BOI.. ESOK JAM 8.30PM SAMPAI TENGAH MALAM.

INI ADALAH HADIAH-HADIAH YANG AKAN DISAMPAIKAN. ADA YG TAK MASUK JUGA DALAM NI, BEG DAN BAJU AH😃

SO TOTAL HADIAH SEMUA ADA 45.

MARI KASI MERIAH, KITA TENGOK SIAPA YG KENA. LIST NAMA ADALAH SEPERTI YG SAYA SHARE SEBELUM INI.

HADIAH MENGIKUT CATEGORY YA. 😃😃

Its been a while boi. Malam ni kita start balik, dah ada dekat rumah, kerja dah start mcam biasa. Its a longggggg holida...
14/11/2021

Its been a while boi. Malam ni kita start balik, dah ada dekat rumah, kerja dah start mcam biasa. Its a longggggg holiday this time 😃.

Let’s go and build it up again 😃

Assalamualaikum semua. Sy ada terima message tanya “Ali tak stream dah ke”, ”kenapa dah lama tak stream”, “berenti strea...
29/10/2021

Assalamualaikum semua. Sy ada terima message tanya “Ali tak stream dah ke”, ”kenapa dah lama tak stream”, “berenti stream dah ke?”..

Maaf semua 🙏🙏 saya tak berenti pun, cuma masa terkejar2 buat masa ni, baru 2 minggu tak stream ni 😂.

Selagi sy tak buat post kata “inilah hari terakhir stream”, “sy akan berenti dr streaming” selagi tu sy tak berenti sahabat2 semua. 😃

Kalau sy nk berenti stream, mesti sy bgtau korang semua, sebab korang semua approver surat resign sy 😂😂. Itu KALAUU… KALAUUU… KALAUUU.. Sy takkan berenti mengejut atau buat2 macam nak berenti. So semua santai.. kita dengar radio sambil mengopi.

So itu penjelasan dr saya. Nak kemas bilik sb nak jalan jauh pulak lepas ni😃😃

Assalammualaikum sahabat semua. Maaf lama tak stream. Kita tengah ada shooting movie “keretaku, keretamu jua” Insyaallah...
25/10/2021

Assalammualaikum sahabat semua. Maaf lama tak stream. Kita tengah ada shooting movie “keretaku, keretamu jua” Insyaallah nt sy kembali dalam waktu yg terdekat 😃😃

Baju masih berkilat. Masa jumpa raja heist GTA 😃 dulu Jojoey kuat buat heist dlm GTA, korang tau tak tu? 😃
12/10/2021

Baju masih berkilat. Masa jumpa raja heist GTA 😃 dulu Jojoey kuat buat heist dlm GTA, korang tau tak tu? 😃

waktu nie 1st time jumpa abg Ali-Haj GamingX hensem orang nya, berjiwa kelajuan. tapi jojoey perasan, mata jojoey mmg selalu tertutup je..hahah

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Don AliHaj posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

  • Want your establishment to be the top-listed Arts & Entertainment?

Share