15/07/2026
❤️Pencarian Salesteam ❤️
Game sebagai sales team tak sama macam dropship/agent/stokis.
Kene cepat faham apa yg Hq, Leader terangkan.
Wajib Rajin kejar customer.
Wajib otak sentiasa bergerak aktif. 😍
Sebabnya, Hq yg sediakan iklan. Hq yg bagi u all bakal customer. Tugas u all, close customer sahaja. Easy. 😍💕
So ada yg nak jadi salesteam? 😉
Ciri-ciri Sales Team yang dicari:
👉🏻 Yg dh ada pengalaman bisnes online sebelum ni.
👉🏻 Yg takde anak kecik bawah 3 bulan.
👉🏻 Berumur 20-38
👉🏻 Bukan founder produk
👉🏻 Bukan leader yg tengah busy manage team sendiri.
👉🏻 Yg takde masalah kesihatan kritikal cthnya sakit jantung, kanser etc.
👉🏻 Yg tak busy jaga org sakit ulang alik hospital
👉🏻 Yg ada BIG WHY untuk cari duit sebab nak bayar hutang atau perlukan income lebih.
👉🏻 Yg s**a CABARAN & REWARD.
👉🏻 Yg ceria & positif orangnya.
👉🏻 Perempuan sahaja.
Awak rasa awak orangnya?
Klik link di bawah
www.wasap.my/60195526343/SALESTEAM 😘