Chanu Cute Felt Craft

Chanu Cute Felt Craft We Making Felt craft design for all thems
(2)

කාලෙකින් …. ♥️මේ බටු මූණූ මහනවි කියන්නෙ ..සෑහෙන්න අමාරු වැඩක් 🤧
10/08/2026

කාලෙකින් …. ♥️
මේ බටු මූණූ මහනවි කියන්නෙ ..
සෑහෙන්න අමාරු වැඩක් 🤧

බලෙන් දෙන ඒවා .. 😏 මෙහෙම post එකක් මම page එකේ දාන පලවෙනි වතාව දවස් 2-3 කට කලින් වෙච්ච දෙයක්   අපිට oders ගොඩක්ම එන්නේ බ...
31/07/2026

බලෙන් දෙන ඒවා .. 😏
මෙහෙම post එකක් මම page එකේ දාන පලවෙනි වතාව

දවස් 2-3 කට කලින් වෙච්ච දෙයක්

අපිට oders ගොඩක්ම එන්නේ බබාලා ලැබෙන්න ඉන්න , නැත්නම් දූටි බබලා ඉන්න අම්මලාගෙන් ,
ඒ හින්දම අපි සෑහෙන්න පරිස්සම් වෙනවා msg කරන වචනයක් ගැනත් ..
මම ගොඩක් වෙලාවට emoji පාවිච්චි කරනවා msg වලින් අපේ tone එක , mood එක නොපෙනෙන හින්දා …

එයාලාගේ reply වලට react කරන්නෙත් ගොඩක් වෙලාවට ❤️ එකකින්.. ඒක මට msg කරපු ඕනම කෙනෙක් දන්නවා ..

අපි ගොඩක් වෙලාවට වැඩ කරන ගමන් තමයි msg වලට reply කරන්නෙත් ..
ගොඩක් වෙලාවට මම customer photos ඉල්ලද්දි photos යවනවා .. හැබැයි මගේ තියෙන design ඔක්කොම එක්කෙනාගෙන් එක්කෙනාට යවන එක කරන්න අමාරු වැඩක් 🥺

අන්න එහෙම වෙලාවට හැමෝටම පොදුවෙ යවන msg එක තමයි මම මේ යවලා තියෙන්නේ .. “page eka balanna photos thiyanawa” කියලා නිකන්ම type කලොත් මගෙ ලොකු සීන් වගේ හිතෙයි කියන එකට තමයි (☺️) emoji පාවිච්චි කරන්නේ ..

ඒ msg එකට මට එවලා තියෙන react එක තමයි මෙතන වැඩේ 😏 මේක වැරදීමකින් එවපු එකක්නම් කිසිම ප්‍රශ්ණයක් නෑ ..
මේකේ එහෙම වැරදීමකින් එවපු පාටක් පේන්නෙ නැති නිසා තමයි දාහක් වැඩ පැත්තකින් තියලා මේ හෑල්ලක් කොටන්නේ 😏

අපි කාටවත් අඬගහලා බලෙන් දෙන්නෑ … cot mobile
අපි කරන්නේ business එකක් .. සහ මම හරි ආදරෙන් ආසාවෙන් කරන දෙයක්

ඒක හෑල්ලු කරන්න කිසිම කෙනෙක්ට අයිතියක් නෑ වගේම .. ඒක ලොකුද පොඩිද අදාළ නෑ මට අයිතිය තියෙනවා ඒ ගැන කතා කරන්න .. 😏

කෙටියෙන්ම කියනවනම් මේ වගේ ලොකු සීන් එකේ ඉන්න අය මගෙන් oders නොදා ඉන්න 😏

(මම පාවිච්චි කරන්නෙම නැති 😏 මේ emoji එක දාන්නත් උනා මේක නිසා 🤭)

🤍🎀
28/07/2026

🤍🎀

චූටි බබෙක්ගේ photo shoot එකකට යන්නය් ලෑස්තිය… ☺️
27/07/2026

චූටි බබෙක්ගේ photo shoot එකකට යන්නය් ලෑස්තිය… ☺️

ඔන්න ඔහොමයි උඩින් ගියේ … 🥰
25/07/2026

ඔන්න ඔහොමයි උඩින් ගියේ … 🥰

අළුත් කෙනා …🤍🩵
25/07/2026

අළුත් කෙනා …🤍🩵

උඩින් යන්නයි යන්නේ…..🥰
24/07/2026

උඩින් යන්නයි යන්නේ…..🥰

Good morning ☺️🥰
23/07/2026

Good morning ☺️🥰

එයත් ගියා ❤️
22/07/2026

එයත් ගියා ❤️

මම මුකුත් කියන්නෙම නෑමයි … 😶 ඔයාලා තමයි කියන්න ඕනේ 😊  customer මාව විශ්වාස කරපු තරම් මමවත් මාව විශ්වාස කළේ නැති oder එකක...
19/07/2026

මම මුකුත් කියන්නෙම නෑමයි … 😶
ඔයාලා තමයි කියන්න ඕනේ 😊

customer මාව විශ්වාස කරපු තරම් මමවත් මාව විශ්වාස කළේ නැති oder එකක් ..

මේවගේ design එකක් කරපු පලවෙනි වතාව ❤️

මාව විශ්වාස කරලා මට වෙලාව දීලා ඉවසීමෙන් බලන් ඉඳපු රකට Thank you❤️😊

Address

467 Palugahawela Katuwallegama
Minuwangoda

Telephone

+94783299900

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Chanu Cute Felt Craft posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share