16/06/2026
Ούτε 1 ούτε 2 αλλά 112 μπρελοκακια ετοιμάστηκαν για να αποχαιρετήσουν τα παιδιά του 43ου Γυμνασίου Αθηνών και να τους ευχηθούν καλό καλοκαίρι ❤️
Ευχαριστώ τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που με εμπιστεύτηκαν κι εύχομαι με τη σειρά μου σε όλα τα παιδιά καλό καλοκαίρι και να πετύχουν στη ζωή τους ότι τα κάνει ευτυχισμένα....❤️❤️❤️