27/03/2026
Miten sinä hoidat hyvinvointiasi?
Sana hyvinvointi on laaja, ja se sisältää ihmisen kokonaisuuden, fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen hyvinvoinnin.
Pyritkö tekemään itsellesi mieleisiä asioita? Miten hoidat omaa mielesi hyvinvointia?
Entä fyysistä puolta?
Keho tarvitsee liikuntaa ja hyviä ravintoaineita, varsinkin ikääntymisen lisääntyessä.
Iän karttuessa sitä on ryhtynyt pohtimaan omaa hyvinvointia entistä enemmän. Ja minulle ravintoaineissa tärkeää on puhtaus ja luonnonmukaisuus.
Olenkin löytänyt elämääni hurjasti hyvää luonnonmukaisten ravintoaineiden kautta, ja nyt myös ihoani olen päässyt hoitamaan aivan uskomattomilla tuotteilla.
Ihotyyppini on sekaiho, jossa finnit ovat viihtyneet ja talvella kuivuus sekoittanut atooppista ihoani.
Nykyään kasvojeni ihoni ei kukoista enää finneistä, eikä talvi ole kohdellut ihoani kaltoin.
vaan ihoni tuntuu mielettömän silkkiseltä, epäpuhtauksia ei juurikaan enää ole. Ihoni ei ole koskaan voinut paremmin.
Ihonhoitotuotteet joita käytän, sopiikin kaikille joilla on ihon kanssa ongelmia, vauvasta vaariin. Atooppisesta ihosta akneen, maksaläiskistä ryppyihin.
Jos kaipaat lisätietoa, saa laittaa viestiä tai kommenttia. :)
Nyt kun kevät alkaa yhä enemmän nostaa päätään, pääsee vihdoin myös metsän syleilyyn, jossa itse kovin viihdyn. Auringon lämmittäessä leskenlehtiäkin jo näkynyt! 🌼
Mikä on sinun paikkasi, tai jokin asia, joka lisää sinun voimavarojasi?
Minulle luonnon tuoma rauha on se, joka on yksi minua eniten hoitavista asioista. Kuin toinen kotini, jossa sieluni laulaa ja sydämeni kiittää.
Ihanaa viikonloppua juuri sinulle.🥰