Unicorn engineering

Unicorn engineering Pieni keramiikkapaja Porvoossa, jossa järjestän kursseja. Myös kaveri-, tyhy- ja polttariporukat! Ota reippaasti yhteyttä! ✨-Heli

✨Miltä kuulostaisi rauhallinen ja tunnelmallinen miljöö, hetki omaa aikaa arkeen keramiikan parissa? Nyt tarjoan mahdoll...
26/05/2026

✨Miltä kuulostaisi rauhallinen ja tunnelmallinen miljöö, hetki omaa aikaa arkeen keramiikan parissa? Nyt tarjoan mahdollisuutta päästä tekemään tästä hetkestä totta pienellä studiollani Porvoon Haksissa.

✨Laita viestiä ja varaa paikkasi tulevalle kurssi-illalle, mukaan mahtuu 7! Voit vinkata kaverille myös 😉

✨workshopissa pääset viimeistelemään värit työn pintaan värikkäillä engobe-savilietteillä. Mikäli haluat itse lasittaa työsi, varaa oma lasitusworkshop, tämän hinta on 27€/hlö.

Studiolla nähdään! ❤️

✨ Miten ihanaa onkaan päästä tekemään keramiikkaa pienelle studiolle Porvoon maalaismaisemaan! ✨ Paikkoja on vain 7, jot...
26/05/2026

✨ Miten ihanaa onkaan päästä tekemään keramiikkaa pienelle studiolle Porvoon maalaismaisemaan!

✨ Paikkoja on vain 7, joten saat varmasti yksilöllistä ohjausta. Ilmottaudu suoraan viestillä.

✨ Kurssi sopii kaikentasoisille, tämä on mainio tapa aloittaa keramiikkaharrastus!

✨ Kurssin aikana ehdit rakentaa ja viimeistellä lieteväreillä työsi ja ne jäävät studiolle kuivumaan. Ohjaaja polttaa ja lasittaa työt kurssin jälkeen. Valmiit työt saa noutaa noin parin viikon kuluttua erikseen sovitusti studiolta.

Hassut lakastumattomat kukat, jotka lasitin "pensseleiden pesuvesillä" eli jämälasitteilla, paitsi tuo liila taustalla. ...
20/05/2026

Hassut lakastumattomat kukat, jotka lasitin "pensseleiden pesuvesillä" eli jämälasitteilla, paitsi tuo liila taustalla. Tämmösiin kokeellisiin töihin on ihan mahtava käyttää hyödyksi jämälasitteita. Se myös vähentää jätettä. ✨♻️

18/05/2026

Ennen ja jälkeen lasituspolton vol 2. Mitä tykkäätte? Minusta nämä asiakkaiden työt on aivan upeita! 🤩

Oikeastaan tosi mukavaa viettää yksi päivä vapaata ihan näin keskellä viikkoa. Okei, myönnän, olen laittanut yhden ison ...
14/05/2026

Oikeastaan tosi mukavaa viettää yksi päivä vapaata ihan näin keskellä viikkoa. Okei, myönnän, olen laittanut yhden ison lastillisen upeita asiakkaiden töitä polttarikurssilta lasituspolttoon sekä siivonnut aikalailla meidän kodin yläkertaa. Vielä jää seuraaviinkin päiviin tekemistä, m***a nyt tuntuu paremmalta taas hengittää.

🍌Aamulla leivottu karibian banaanikakku on meidän kestosuosikki, se maistuu tosi hyvältä itsetehdyistä uniikeista lautassta vieläpä 💚

Vihdoinkin sain sopivan kohteen tälle japanilaistyyliselle lyhdylle. Se menee just nii, että se kukkapenkki tehdään, kos...
10/05/2026

Vihdoinkin sain sopivan kohteen tälle japanilaistyyliselle lyhdylle. Se menee just nii, että se kukkapenkki tehdään, koska ois sopiva lyhty olemassa. 😂

01/02/2026

Tuli hassuteltua keraamiset korvikset Labubu -teemalla. Tykkään tosta tuimasta ilmeestä, siinä on paljon samaa kuin Pikku Myyssä. 👌🏻

24/12/2025

Lasitekokeilu Botz lasitteenlaajentajalla. Hauska tuli!

Osoite

Porvoo

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Unicorn engineering :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Unicorn engineering :lle:

Jaa

Kategoria