19/06/2018
KIMARA24 tuli ja meni - tuhannet kiitokset kaikille kävijöille! Odotettu kävijämäärä meni kirkkaasti rikki ja tapahtumassa luotiin paljon upeaa taidetta.
Toivoisimme, että voisitte vastata palautekyselyyn, jotta voimme mahdollisesti jatkossa tehdä vastaavista tapahtumista entistäkin parempia. Kyselyyn on nopea vastata ja kaikkiin kohtiin ei ole pakko keksiä vastausta. Kiitos!
PALAUTEKYSELY KÄVIJÖILLE:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQLLkVawhhiiLj4lm6npjQX9qcboNLyK4_bnNqZwXOqwwKSA/viewform?usp=sf_link
Erityiskiitos kaikille vapaaehtoisille ja tapahtumassa avustaneille, erityisesti loistaville ohjaajille!
Kiitos myös kaikille liikkeille, järjestöille, tiloille jne. jotka kiinnostuivat tapahtumasta ja ottivat mainosmateriaalia esille, erityiskiitokset kuuluvat seuraaville:
Porin Kulttuuripaja Lumo
Lavikko lanka- ja käsityöliike
Porin taidekoulu
Annankatu 6
Kiertopiste
Saana Havuselle perheineen ihanasta vegaanikahvilasta!
Tarja Grönvallille seinäkoristeesta
Turo's Heavy Kebab
Kiitos, ja toivottavasti tapaamme vielä kaikkien kanssa!
teveisin KIMARA24-tapahtumanjärjestäjät, Me-talo Pori