08/03/2026
Niin tuli päätökseen tällä viikolla elämäni toinen yhteisnäyttely missä multa sai olla mukana jopa kaksi taulua Metsän siimeksessä ja Metsän valo.🦌🌲💚
Ja vielä uskomattomampi juttu oli se että molemmat taulut löysivät itselleen oman kodin.🖤 Paljon on tullut taidetta tehtyä tässä vuosien varrella ja lähestulkoon aina vain tilauksesta ja asiakkaan toiveiden mukaisesti. Tällä viikolla tauluja toimittaessa tajusin että nämä kaksi oli mun ensimmäiset taulut mitkä tein ihan puhtaasti omasta halusta ja omien mieltymyksieni mukaan! En nähnyt hirveää tuskaa tai ”painetta” että mitä jos niistä ei tykätä tai mitä jos ne ei menekkään kaupaksi ja siks tuntukin vähän uskomattomalta että tauluista jotka oli niin puhtaasti minua, tykättiinkin niin paljon! Tauluja viedessä oli jopa vähän haikea tunne ja luopumisen tuska mikä yllätti mut suuresti! M***a se kaikki kuitenkin hälveni ja muuttui puhtaaksi iloksi kun pääsi näkemään mihin ihaniin koteihin työt pääsivät.🖤 Päätös tälle luopumisen tarinalle tuli kun nyt sunnuntai-iltana jälkimmäisen taulun olin asiakkaalle toimittanut ja kotimatkalla tien yli loikki kolme peuraa ja pysähtyessä huomasin että yksi jäi vielä tien toiselle puolelle. En oo mitenkään taikauskoinen m***a jotain taikaa ja symboliikkaa tässä matkassa kuitenkin oli että mun taulujeni sydän on juurikin peurat ja niin tässä tarinassa vähän niinkun kävikin että kävin luovuttamassa palan itseäni ja omaa taidettani toisten kotiin, m***a pieni osa jäi vielä taakse minulle itselleni.🤭 Tämä ei siis vielä ollutkaan tässä, vaan vielä mun kuuluu maalata lisää peuroja🖤