23/12/2025
Haluamme kiittää teitä kaikkia, jotka tavalla tai toisella mahdollistitte Kuuhkajaskarien rekisteröidyt ensi-askeleet.
Teitä, jotka istuitte katsomossa, Teitä, jotka avasitte ovenne meidän esiintymisille ja Teitä kaikkia, jotka olitte livenä tai hengessä tämän vuoden matkalla mukana 🌹
Anopit-näytelmä sai upean vastaanoton Ilmajoen Työväentalolla, Närvijoen kylätuvalla, Karvian Saran Tupateatterissa ja Teatteri Hysterian lavalla kahtena Tyhy-päivänä. Munakan nuorisoseura saa vielä osuutensa 30.12. Klo 19 tästä vauhdikkaasta farssista.
Saimme osallistua KYTÖ - Ilmajoen Kulttuuriyhdistys ry:n tuokioon Yli-lauroselan talomuseolla jakamalla iloa ja improvisaatiota ukkosen mylviessä ulkona. Esiinnymme hyvinvointialueemme juhlassa roustaten huumorin kautta sote-kentän koukeroita. Osallistuimme eri kokoonpanoilla improtapahtumiin ja katselmuksesta Karviassa tuli upeaa tulosta tänä vuonna > ensimmäinen kiinnitys kiertopalkintoon🤩
Nyt katse suuntaa pikku hiljaa tulevaisuuteen. Horisontissa näkyy naurua, iloa ja vallatonta menoa 🫡
Ensi vuonnakin lupaamme
komediaa täydeltä laidalta, paketissa jonka voimme siirtää mihin niemeen ja niemen notkoon tahansa.
Improkaan ei jää pölyttymään, jossain ja joskus sitäkin tulette saamaan 💥
Iloista joulua ja ensi vuodelle pirskahtelevaa teatterin täyteistä yhteistä aikaa ✨❤️