Lauluyhtye Sitko

Lauluyhtye Sitko Laulua a:sta cappellaan.

KIITOS!!! ja noin miljoona ❤️❤️❤️❤️. Oli tupa täys ja meillä ihan valtavan kivaa! Nimim. Väsyneet m***a onnelliset
17/04/2026

KIITOS!!! ja noin miljoona ❤️❤️❤️❤️. Oli tupa täys ja meillä ihan valtavan kivaa! Nimim. Väsyneet m***a onnelliset

Jos nyt lähdet kotoa, ehdit vielä seiskaksi Sähkötaloon!
17/04/2026

Jos nyt lähdet kotoa, ehdit vielä seiskaksi Sähkötaloon!

17/04/2026

Jännää! Tänään vihdoin pääsemme esiintymään ystävillemme.
Perjantain parhaat afterit klo 19.

🩷

10/04/2026

Odota! M***a enää vain viikko, koska ensi perjantaina odotus palkitaan. Kaupungin paras after work -paikka on silloin Sähkötalon Robert’s Coffeessa klo 19!

Koreografioiden suunnittelua. 17.4. klo 19 Sähkötalon Robert’s Coffeessa näette, mitä tuli!
22/03/2026

Koreografioiden suunnittelua. 17.4. klo 19 Sähkötalon Robert’s Coffeessa näette, mitä tuli!

Kaikkensa antanut sitkolainen sunnuntaileirillä. Kyllä se siitä tolpilleen saatiin, joten tule 17.4. kuuntelemaan Sähköt...
15/03/2026

Kaikkensa antanut sitkolainen sunnuntaileirillä. Kyllä se siitä tolpilleen saatiin, joten tule 17.4. kuuntelemaan Sähkötalon Robert’s Coffee -kahvilaan mitä kaikkea hienoa ollaan teitä varten treenattu!

Keikan jälkeinen Sitkie koska Sitkolaiset. On kyllä niin vaikeaa saada kaikkia kuvaan 😬🫣😅Kiitos ihana  kun pääsimme muka...
12/02/2026

Keikan jälkeinen Sitkie koska Sitkolaiset. On kyllä niin vaikeaa saada kaikkia kuvaan 😬🫣😅

Kiitos ihana kun pääsimme mukaan esiintymään. Aivan loistavia esiintyjiä koko konsertti täynnä ja mitä biisivalintoja! täynnä tunteita, rakkautta, lempeä, tulta ja tappuraa 💗💕

Kyllä musiikki ja laulaminen tekee ihmisen onnelliseksi 💗✨

Tyhjät tuolirivit vielä soundcheckin aikana m***a klo 19 toivottavasti täynnä kuulijoita.💕Rakkautta ja laulua, lauluyhty...
12/02/2026

Tyhjät tuolirivit vielä soundcheckin aikana m***a klo 19 toivottavasti täynnä kuulijoita.

💕Rakkautta ja laulua, lauluyhtyeitä ja kuoroa, tunteita ja lempeyttä..

Kuoroa Rakkaudella
tänään klo 19 Balderin salissa

Ihania lauluyhteitä monenmoisia 💗

Lippuja löytyy myös ovelta !

Voice of Finlandissakin oli Sannin ja Elastisen mukaan ”pitkoa ja sitkoa ja pulla-asioita”. Jos haluat kuulla aitoa Sitk...
01/02/2026

Voice of Finlandissakin oli Sannin ja Elastisen mukaan ”pitkoa ja sitkoa ja pulla-asioita”. Jos haluat kuulla aitoa Sitkoa, tule torstaina 12.2. Balderin saliin klo 19 (lisätiedot ja liput https://rkml.fi/kuoro-rakkaudella-konsertti-12-2-2026/) ja merkkaa kalenteriisi jo myös perjantai 17.4., josta seuraa tarkempaa tietoa piakkoin!

Eilen treenattiin mainion Juha Viitalanohjauksessa. Samalla ihmeteltiin, että kukakohan oli tällaisia kinkkisiä sovituks...
14/01/2026

Eilen treenattiin mainion Juha Viitalan
ohjauksessa. Samalla ihmeteltiin, että kukakohan oli tällaisia kinkkisiä sovituksia oikein tehnyt. Vastaus löytyi yllättävän läheltä – no Juhahan se itse 🤭

Ja tottakai otettiin selfie, eli Sitkie, koska Sitkolaisista on kyse.

Kiitos Juha ohjauksesta! 💙

Vieläkö voi toivottaa ihanaa uutta vuotta?Lomien jälkeen sitkolaiset odottelevat jo innolla alkavaa treenikautta, joka l...
10/01/2026

Vieläkö voi toivottaa ihanaa uutta vuotta?

Lomien jälkeen sitkolaiset odottelevat jo innolla alkavaa treenikautta, joka laitetaan tänä sunnuntaina käyntiin. 💙

Keväälle on tulossa ainakin pari esiintymistä. Rytmisen kuoromusiikin liitto järjestää Kuoroa Rakkaudella -konsertin, jossa olemme tänäkin vuonna ilolla mukana. Konsertti järjestetään 12.2.2026 Balderin salissa.

👉 Lisätietoa tapahtumasta ja lipunmyynnistä:
https://rkml.fi/kuoro-rakkaudella-konsertti-12-2-2026/

Entä se toinen esiintyminen ? Se kuplii vielä pinnan alla – siitä toivottavasti kerromme lisää jo tämän kuun aikana. 👀✨

Ihanaa talvea!

Osoite

Espoo

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Lauluyhtye Sitko :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa

Kategoria