26/08/2025
💖 SYKSYN ENSIMMÄINEN SYDÄNTANSSIN PÄIVÄPAJA 💖
La 6.9. klo 12-18: SADON ILO
Teemat: Ilo · Luovuus · Kiitollisuus
Tanssimme, maalaamme ja kirjoitamme elämän juhlaa!
Sadonkorjuun tunnelmissa liikumme kevyesti, leikillisesti ja kiitollisena siitä, mitä elämä on jo antanut. Annamme kehomme kokea myös voimaa ja sen myötä vapautua siitä, mistä se on valmis päästämään irti. On se sitten, jokin ajatus, tunne tai toimintamalli, joka ei palvele enää.
Kehollinen luovuus virtaa, kun sydän avautuu ilolle ja kiitokselle. Huomioimme ja oivallamme sitä, mikä elämässämme on hyvää ja kaunista. Vahvistamme sitä niin liikkeen, maalaamisen kuin kirjoittamisen avulla.
Sydäntanssissa Sinun EI tarvitse osata tanssia, maalata tai kirjoittaa hyvin tai hienosti. Päinvastoin - pääosassa olet sinä ja sinun autenttinen ilmaisusi juuri sellaisena kuin se on. Siten sinun ei tarvitse tuntea iloa, luovuutta tai kiitollisuutta, kun ilmoittaudut ja osallistut pajaan. Nämä ovat teemoja, joita pääset tutkimaan, oivaltamaan ja vahvistamaan itsessäsi.
PAIKKA
Saunalahden Studio Tähti
HINTA
133-155 euroa valintasi mukaan
Sis. ohjauksen, taidetarvikkkeet sekä pientä purtavaa ja juotavaa
Ilmoittauduttuasi saat tulo-ohjeet. Kun ilmoittaudut, kerrothan, kuinka pajon haluat maksaa pajasta. Lähetän sinulle tämän jälkeen mobile pay -maksupyynnön. Voit maksaa pajan myös käteisellä.
LISÄTIETOJA
https://www.tahtilapset.fi/sydantanssi/
FB: https://fb.me/e/b0MDQSu5E
INSTA: bion linkki
Tanja
050 3835760
* * *
Tanssikuvakiitos: Prod Sasa