03/01/2026
Kiitoksia ja Helsinki eilisestä! Meillä oli todella nastaa ja niin näytti olevan teilläkin. Toivottavasti nähtään taas pian!
Kiitos vielä kerran myös mahtavat lauteiden lämmittäjät ja !!!
Tässä teille pätkä eiliseltä uudesta biisistä tulevalta EP:ltä. Tiedätte vähän mitä odottaa. 😉