Aboonteatre

Aboonteatre Aboon teatro es una compañia de teatro para bebes, de 6 meses a 3 años. Somos una compañía joven

Expresamos el imaginario y la vivencia infantil para acercarla al adulto, creando un espacio armónico entre estas dos realidades paralelas. Con mucha sensibilidad y respeto, nos adentramos en el mundo simbólico de los más pequeños y acompañamos al adulto a descubrirlo y recordarlo. La imaginación, la sensibilidad y las emociones son denominadores comunes que nos conectan con los más pequeños y que rescatamos para colocar en un lugar preferente.

¡Celebrant l'èxit! Hem guanyat dos premis internacionals 🏆 -
01/07/2024

¡Celebrant l'èxit! Hem guanyat dos premis internacionals 🏆 -

Aquests guardons són un testimoni de la nostra dedicació i passió pel teatre, i estem immensament orgullosos de poder compartir aquest èxit amb tots vosaltres. Aquests premis ens impulsen a seguir creant espectacles que inspirin i emocionin al nostre públic.

16/06/2023
¡Seguimos de enhorabuena! BABY ESFERIC recomendado por el circuito teatral Camino Escena Norte 🎊🎈🎉. Galicia, Asturias, C...
08/05/2023

¡Seguimos de enhorabuena! BABY ESFERIC recomendado por el circuito teatral Camino Escena Norte 🎊🎈🎉. Galicia, Asturias, Cantabria, País Vasco y Navarra... nos vemos en breve!! 🌍❤️

Baby Esferic este fin de semana en Irurtzun (Navarra). De lujo!😍
30/04/2023

Baby Esferic este fin de semana en Irurtzun (Navarra). De lujo!😍

02/01/2023

BABY ESFERIC es un homenaje a la Tierra. Habla de la magia que nos une al planeta y a sus habitantes a través de diferentes historias y paisajes. con un lenguaje muy visual, una esfera blanca es la protagonista, y se va transformando en diferentes paisajes y simpáticos animales.
Teatro para bebés

BABY ESFERIC Lurrari omenaldia da. Historia eta paisaia desberdinen bidez planeta eta bertako biztanleak elkartzen gaituen magiaz hitz egiten du. Oso hizkuntza bisualarekin, esfera zuri bat da protagonista, eta paisaia eta animalia atsegin ezberdinetan eraldatzen da.
Haurtxoentzako antzerkia.

📍 Teatro Antsoain Antzokia
📆 Miércoles 28 de diciembre, 17:00 y 18:00

Más info/ Info gehiago:
https://www.redteatrosnavarra.com

Aboonteatre

Y así lo vivió esta familia de Sant Lluis (Menorca). 😍😍😍😍😍https://www.instagram.com/p/CZ9fc5iK4hB/?utm_source=ig_web_but...
18/02/2022

Y así lo vivió esta familia de Sant Lluis (Menorca). 😍😍😍😍😍

https://www.instagram.com/p/CZ9fc5iK4hB/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
"Ahir capvespre, a la Albert Camus de Sant Lluís, representació de "Baby Esferic", una obra de dirigida als infants d'entre 6 mesos i 3 anys.
Hi vam anar amb la nostra neta Ava, de poc més de 2 anys, en la que era la seva primera assistència a un teatre.
¿El resultat? Meravellós. Va ser tot un regal veure les reaccions de n'Ava i les de la resta dels infants presents davant la interpretació dels dos actors (Eduardo Telletxea i Mei Samarra) i del material que anaven emprant i mostrant al públic durant l'obra. Els "ooohhh's", "halaaaa's", "aaahhh's", "molt bé's", rialles, aplaudiments i expressions de sorpresa es succeïren durant tot l'espectacle, que és un homenatge preciós al nostre planeta Terra.
"Baby Esferic" és un cant a l'amor, al respecte i a la sensibilitat, i ens mostra la màgia que ens uneix amb la natura i amb l'entorn. Els adults presents a la sala vam disfrutar de valent també, amb una obra que ens va fer rejovenir i tornar a mirar amb ulls d'infant, innocents i purs.
En definitiva, una forma fantàstica d'introduir els més petits en el món del teatre i de la cultura.
Moltes felicitats, Aboon teatre. I moltes felicitats, , per fer-ho possible."

Molt contents de visitar Menorca aquest cap de setmana i portar als nins i nines la màgia del Baby Esferic! Us esperem!
11/02/2022

Molt contents de visitar Menorca aquest cap de setmana i portar als nins i nines la màgia del Baby Esferic! Us esperem!

Teatre per a Nadons.0-3 anys.T´imagines ser testimoni del naixement del nostre meravellós planeta Terra i compartir-ho amb el teu nadó? Un divertit viatge pe...

Demà actuem a casa! Quina il.lusió... Entrades esgotades! 😍Mañana actuamos en casa! Que ilusión... Entradas agotadas! 😍
19/11/2021

Demà actuem a casa! Quina il.lusió... Entrades esgotades! 😍
Mañana actuamos en casa! Que ilusión... Entradas agotadas! 😍

ESPECTACLE FAMILIAR: BABY ESFÈRIC. CENTRE CÍVIC MATAS I RAMIS

Què estem fent amb els nostres infants? El teló a punt d’aixecar-se. La nostra feina es matinar, descarregar la furgonet...
30/04/2021

Què estem fent amb els nostres infants?

El teló a punt d’aixecar-se. La nostra feina es matinar, descarregar la furgoneta, fer el muntatge d’il·luminació i escenografia i tenir-ho tot a punt per oferir cultura i valors als més petits. Però avui plovia. Les escoles han decidit a ultima hora que no vindrien.

I això m’ha fet saltar totes les alarmes i jo em pregunto: que estem fent amb els nostres infants? Necessiten protecció fins al punt de evitar que surtin sota la pluja?
Les escoles tenen la pressió dels pares, i els pares la pressió de les seves pròpies pors. Els perjudicats els nens, que viuen en una sobreprotecció gens saludable. Quin tipus de generació estem creant?
Es feina de tots incloure’ls a la vida amb naturalitat i la confiança de que ells tenen els recursos necessaris. Una infància sense genolls pelats, i sense poder saltar en un toll, embrutar-se i sortir de l’escola en un dia de pluja per gaudir del teatre, es una infància robada.
I com artista, no sé quins valors s’estan transmeten a les escoles en relació al respecte pel treball dels altres, i la importància de la cultura.
Tant de bó, reflexionem més sovint pensant en el benestar a llarg termini dels nostres nens.
-----------------------------------------------
¿Qué estamos haciendo con nuestros niños?

El telón a punto de levantarse. Nuestro trabajo es madrugar, descargar la furgoneta, hacer el montaje de iluminación y escenografía y tenerlo todo a punto para ofrecer cultura y valores a los más pequeños. Pero hoy llovía. Las escuelas han decidido a ultima hora que no vendrían.

Y eso me ha hecho saltar todas las alarmas y yo me pregunto: que estamos haciendo con nuestros niños? Necesitan protección hasta el punto de evitar que salgan bajo la lluvia?
Las escuelas tienen la presión de los padres, y los padres la presión de sus propios miedos. Los perjudicados los niños, que viven en una sobreprotección nada saludable. ¿Qué tipo de generación estamos creando?
Es trabajo de todos incluirlos en la vida con naturalidad y la confianza de que ellos tienen los recursos necesarios. Una infancia sin rodillas peladas, y sin poder saltar en un charco, ensuciarse y salir de la escuela en un día de lluvia para disfrutar del teatro, es una infancia robada.
Y como artista, no sé qué valores están transmiten a las escuelas en relación al respeto por el trabajo de los demás, y la importancia de la cultura.
Ojalá, reflexionemos más a menudo pensando en el bienestar a largo plazo de nuestros niños.

Dirección

San Miguel S/n
Irurzun
31860

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Aboonteatre publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Empresa

Enviar un mensaje a Aboonteatre:

Compartir