18/02/2019
⬇️⬇️
I m’adone de lo privilegiada que sóc per treballar del que m’agrada i sobretot per tindre les alumnes que tinc ♥️
Hi ha dies en els que les cames no sé on les tinc ❌, on els estudis m’agoten i en els que l’estrès em supera 🙇🏻♀️, però es veure-les entrar a classe i saber que els he de donar el 200% 💃🏻
No podría tindre’n millors.. que necessite gravar 📹, sempre amb un sí, que necessite publicitar alguna cosa, sempre les primeres ✌🏻, que necessite parlar, m’escolten 😍
Gràcies a totes les que formeu part del Cubbá per ser com sou!
I ja.. del salero que tenen no parlem 💃🏻