12/06/2024
Estimats Moros Nous: ens heu fet feliços. Hem treballat molt aquestos dos anys per la Filà, per la Festa i per Sant Jordi, però ens heu fet molt feliços.
Quins moments més bons hem passat... vos portem al cor ♥️!
🌜
Després de dos anys només volem dir-vos que ha sigut un plaer estar al vostre servici, que agraïm la vostra ajuda i la vostra comprensió i que ens sentim molt satisfetes d'haver completat esta etapa, una part de la història dels Moros Nous.
🌜
Sentiu-vos orgullosos de la Filà a la qual pertanyeu, perquè és bressol, alegria 🎉 i festa quan tot va bé, però també serà consol i refugi 🏠 quan tingau temps personals difícils.
🌜
Ens veiem pel maset! I la Festa... sempre avant! Vos estimem!
Visca els Moros Nous i Vítol al Patró Sant Jordi!
El Tobogán 🛝
Junta 2022-2024