05/06/2026
لما بحتار في ألناس برمي ألكورة في ملعبهم وأقف أتفرج على ردود أفعالهم من بعيد لبعيد. مش عارف حقيقة مشاعر حد تجاهي؟ ببعد تمامًا .. لو عاوز حاجة هيقولها صريحة. عاتبت حد كتير ومفيش حاجة بتتغير؟ بسكت تمامًا .. لو مهتم هيتغير، هيتناقش، أو هيعاتب هو. حد غلط في حقي وقرر يعمل من بنها؟ بعمل من بنها أكتر منه .. لو فارقله هيعتذر -في ساعتها ونصفي الدنيا وكلة يرجع تمام.
إللي بيحبنا م بيصدق ألكورة تيجي في ملعبه عشان يجري يجيبها هدف. أما إللي ألكورة تيجي لحد عنده ويعمل مش شايفها ده بيبقى مكسل يبذل عشانا أقل مجهود ممكن فمن رابع ألمستحيلات نكون فارقين معاه ف بألسلامة وفرصة سعيدة وحظ سعيدة ليك ألمرة ألقادمة بس مع غيرنا مش معانا👌👍✋🏻