04/10/2024
Et forsinket, men ikke mindre STORT tak for vores første sæson på HavneKajen! 🙌🍴🎉
Vi vil gerne sende en kæmpe tak til alle, der har spist, drukket, spillet, underholdt, hygget og ikke mindst støttet HavneKajen i år! I har gjort denne sæson helt speciel, og vi kunne ikke have gjort det uden jer. ❤️
Det har været en rejse med både op- og nedture, og vi har kæmpet hårdt for at holde fast – men takket være jeres opbakning har vi skabt en fantastisk oplevelse for alle. 🙏
Selvom sæsonen officielt er slut, er vi slet ikke færdige! Vi planlægger pop-up events på havnen, når muligheden byder sig, så hold øje med siden for spændende nyheder. 👀
Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage næste år med endnu flere lækre retter, events og masser af hygge! 🚀